گیربکس NMRV چینی(گیربکس کتابی سهند)

گیربکس NMRV چینی(گیربکس کتابی سهند)

گیربکس NMRV به صورت گیربکس دوسر هالو شافت هستند و اگر سر ورودی گیربکس به صورت شافت دار باشد به آن گیربکس NRV گفته می شود.

کیفیت گیربکس NMRV چینی نسبت به گیربکس های موجود در بازار بسیار خوب است، و علت این موضوع سنگ زدن دنده ها و صدای کم گیربکس چینی نسبت به گیربکس ایرانی است. اما گیربکس NMRV ایرانی یا همان گیربکس کتابی سهند اصفهان گیربکس هایی مشابه با گیربکس چینی تولید میکند و قطعات آن در بازار موجود است.

تا سایز 90 پوسته گیربکس NMRV چینی آلومنیوم بوده و سایز 110 و 130پوسته چدن است، عموماً در گیربکس NMRVچینی روغن وجود دارد و نیاز به ریختن روغن و واسکازین در داخل گیربکس نیست،

گیربکس چینی NMRV سایز 30 و 40 پر مصرف ترین گیربکس های موجود در بازار است که از نسبت 7.5 تا نسبت 1به 100 موجود میباشد.گیربکس حلزونی به صورت 90 درجه هستند و در صنایع مختلف کاشی سازی ، صنایع فولاد ، صنایع غذایی و بسیاری کارخانجات در ایران کاربرد دارد.

یکی از بهترین جایگزین های گیربکس NMRVچینی در ایران گیربکس کتابی سهند است که درتمامی سایز ها تولید و امروزه یکی از پر طرفدار ترین انواع گیربکس ایرانی به شمار می رود. یفیت گیربکس NMRV چینی نسبت به گیربکس های موجود در بازار بسیار خوب است ، و علت این موضوع سنگ زدن دنده ها و صدای کم گیربکس چینی نسبت به گیربکس ایرانی است ، اما نکته قابل توجه این است که گیربکس های چینی دارای گارانتی نیستند و قطعات آنها در بازار موجود نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *