معرفی شرکت دیزل ساز

معرفی شرکت دیزل ساز

شرکت هایی که در زمینه طراحی، ساخت و تولید محصولات صنعتی فعالیت کنند در کشور ما زیاد وجود دارند. شرکت دیزل ساز یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید محصولاتی مثل پمپ، الکتروموتور، اینورتر، موتور ژنراتور و البته محصولات جانبی در حوزه ساختمانی و کشاورزی می باشد. به پشتوانه نیروهای تخصصی و حرفه ای در داخل کشور، شرکت دیزل ساز توانسته است بهترین استفاده را از چنین نیروهای محصل و کارآمد بگیرد و به دلیل استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز و پیشرفته محصولات خود را با کیفیت بالایی ارائه کند. شرکت دیزل ساز علاوه بر تولید کالاهای صنعتی، خود واردکننده برندهای مختلفی از سایر کشورهای دیگر می باشد. از معروف ترین محصولات خارجی که شرکت دیزل ساز آن را وارد می کند می توان به پمپ پنتاکس ایتالیا و پمپ لوارا اشاره کرد که جز بهترین پمپ آب خانگی و صنعتی محسوب می شوند. در این مقاله به معرفی شرکت دیزل ساز و محصولاتی که ارائه می کند پرداخته خواهد شد، پس با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت پمپ شرکت دیزل ساز با کارشناسان فروش در تماس باشید.

محصولات شرکت دیزل ساز

  1. پمپ دیزل ساز
  2. الکتروموتور دیزل ساز
  3. موتور ژنراتور دیزل ساز
  4. لوازم جانبی پمپ دیزل ساز
  5. لوازم ساختمانی
  6. لوازم کشاورزی
  7. تجهیزات ریلی

شرکت دیزل ساز علاوه بر اینکه خود تولیدکننده محصولاتی مثل پمپ دیزل ساز و الکتروموتور است، اما واردکننده و نماینده بیش از 40 برند اروپایی، ژاپنی و چینی نیز می باشد. در ادامه سری محصولات دیزل ساز معرفی خواهند شد:

پمپ دیزل ساز

از متنوع ترین محصولات شرکت دیزل ساز پمپ است. با توجه به افزایش نیاز به پمپ مخصوصا در سطح خانگی، ساختمانی و کشاورزی، شرکت دیزل ساز در سال های گذشته اقدام به تشکیل تیمی ماهر جهت طراحی و ساخت پمپ آب خانگی و همچنین پمپ شناور چاهی کرده است. از جمله محصولات پمپ دیزل ساز می توان به انواع پمپ آب خانگی شامل پمپ بشقابی، محیطی و جتی اشاره کرد. پمپ های سانتریفیوژ دو پروانه و دبی بالا که هم کاربردهای ساختمانی و هم کشاورزی دارند و همچنین پمپ شناور چاه های عمیق کشاورزی نیز دیگر محصولات پمپ دیزل ساز است.

الکتروموتور دیزل ساز

دیگر محصول دیزل ساز، انواع الکتروموتور است. الکتروموتور دیزل ساز در دو مدل تکفاز و سه فاز و همچنین در توان های مختلف تولید می شود. الکتروموتورهای دیزل ساز در دو نوع کلی زمینی و شناور وجود دارند و محدوده توان آنها در گستره وسیع 0.37 کیلووات تا 450 کیلووات می باشد. جنس بدنه آنها نیز آلومینیومی و چدنی است.

موتور ژنراتور دیزل ساز

موتور ژنراتور دیزل ساز در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شود. محدوده ولت آمپر محصولات ژنراتور دیزل ساز از 7.5 کاوا الی 670 کاوا می باشد. دور موتور تمام مدل های ژنراتور برق دیزل ساز 1500 دور بر دقیقه  بوده و سیم پیچی آنها از جنس آلومینیومی است و بنابراین مقاومت بالایی دارند.

لوازم جانبی پمپ

دیزل ساز علاوه بر اینکه پمپ تولید می کند در زمینه لوازم جانبی مرتبط با پمپ و سیستم های انتقال سیالات نیز فعالیت می کند. در سیستم پمپاژ آب ساختمان ها در کنار پمپ از تجهیزاتی مثل منبع انبساط و پنجراهی استفاده می شود. دیزل ساز برای اینکه بتواند لوازم مورد نیاز افزایش فشار آب منازل را بصورت پکیج از برند خود روانه بازار کند، پنج راهی برنجی دیزل ساز و منبع انبساط را نیز تولید می کند.

اینورتر

شرکت دیزل ساز اینورترهایی که وارد بازار می کند در دو نوع می باشد؛ یکی اینورتر پنتاکس ایرانی که تحت لیسانس ایتالیاست و در ایران مونتاژ می شود و دیگری اینورترهایی که بصورت وارداتی بوده و از برند پنتاکس ایتالیا می باشند. اینورتر پنتاکس در دو سری DSI200 و DSI400 بصورت تکفاز و سه فاز و در توان های مختلف تولید می شود.

واردات شرکت دیزل ساز

شرکت دیزل ساز از بزرگترین واردکنندگان محصولات صنعتی در ایران نیز می باشد. به دلیل سابقه طولانی شرکت دیزل ساز و شناخته شده بودن این برند ایرانی در شرکت های مشابه دنیا، دیزل ساز توانسته است ارتباطات بین المللی و تجاری قوی ای را در دنیای صنعت از آن خود کند. واردات شرکت دیزل ساز در زمینه انواع پمپ خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی، انواع الکتروموتور، ژنراتور، اینورتر، لوازم ساختمانی و کشاورزی و بسیاری از محصولات صنعتی می باشد. به گفته خود شرکت دیزل ساز، نمایندگی انحصاری بیش از 40 شرکت و برند خارجی در دست این شرکت بوده و به پشتوانه توانمندی فنی و تجاری آنها، آمادگی ارائه خدمات مشاوره فنی، تجاری و مشاوره ای در جهت تامین کالاهای صنعتی مختلف را دارد.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *