دو نمونه از استفاده موفقیت آمیز از گیربکس آویز

دو نمونه از استفاده موفقیت آمیز از گیربکس آویز

مورد 1: استفاده از گیربکس آویز به ‌عنوان کاهنده سرعت در یک پمپ پری استاتیک؛ یک شرکت که در حوزه محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی کار می‌کرد نیاز به چیزی داشت که عملکرد گیربکس‌های مورد استفاده در کمپانی را بهبود ببخشد. آنها برای این پروژه از یک سیستم گیربکس آویز برای بهینه‌سازی عملکرد پمپ‌های پری‌استاتیک، استفاده می‌کنند.

این کار باعث می‌شود تا پمپ‌ها در زمینه توزیع بار و میزان جریان تولیدی و پیشگیری از برخورد مستقیم مایعات با ماشین، عملکرد بهتری از خود نشان دهند (اتفاقات ذکرشده باعث آسیب ‌دیدن پمپ، خرابی و کاهش عمر پمپ شده ‌است).

این گیربکس در این سیستم موفق بود و همین موضوع باعث شد تا از این گیربکس در مکانیسم‌های دیگری هم استفاده شود که در آنها هم با موفقیت روبرو شد.

مورد 2: تحویل کالا در ماشین‌های وندینگ (ماشین‌هایی که با انداختن سکه در آن کالای مورد نظر به صورت خودکار به شما تحویل داده می‌شود):

در سال 1990 یک کمپانی تولید ماشین‌های وندینگ تلاش می‌کند تا بتواند راه حلی را در مورد تحویل اتوماتیک بسته‌های سیگار توسط ماشین‌های وندینگ پیدا کند.

برای حل این مشکل از یک گیربکس آویز (شافت موازی) استفاده می‌شود. آنها توانستند سیستمی را عرضه کنند که برای تحویل کالا فضای کمتری را اشغال کند و همچنین به توان و نیروی کمتری برای انجام این کار نیاز داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *