آشنایی با الکتروموتور VEM و کاربرد آن

آشنایی با الکتروموتور VEM و کاربرد آن

شرکت VEM عملکردی خلاقانه دارد و از نظر فنی و مهندسی بسیار شایسته و عالی است.

تجربه ای چندین ساله در زمینه توسعه فناوری و بهبود مستمر راه حل های سیستمی دارد که ارزش افزوده تجهیزات و موفقیت اقتصادی شما را تضمین خواهد کرد.

نیازهای مشتریان همواره راهنما و چالش این شرکت است، الکتروموتور VEM یکی از کاربردی ترین خدمات این شرکت است.

این شرکت علاوه بر اینکه از فناوری های به روز و با کیفیت بهره می برد دارای کارکنان با صلاحیتی است که دلسوزانه موفقیت شما را فراهم می کنند.

شبکه فروش و خدمات الکتروموتور VEM فعال در سراسر جهان پاسخ گوی شما در زمینه انواع محصولات و خدمات هستند. شما می توانید در زمان کوتاهی قطعات یدکی را سفارش بدهید.

کاربرد محصولات شرکت وم VEM

شرکت VEM محصولات متنوعی را به همراه راهکارهای عملیاتی جهت موفقیت کارخانه شما ارائه می دهد که با محیط زیست سازگار و مقرون به صرفه هستند.

به طور ویژه بر بخش های فولاد، مواد شیمیایی، فناوری نیروگاه ها، صنعت نفت و گاز، انرژی های جایگزین، مدیریت آب، فناوری حمل و نقل و صنایع اولیه، کشتی سازی و مهندسی تمرکز دارد.

کاربرد الکتروموتور VEM در صنایع مواد شیمیایی، نفت و گاز

تضمین عملکرد ایمنی کارخانه، حفاظت در برابر انفجار صنایع شیمیایی، پتروشیمی و نفت و گاز بسیار حائز اهمیت است خوشبختانه این شرکت راه حل ها و قطعات الکتریکی خوبی را ارائه داده است.

محرک های الکتریکی و محلول های ویژه این شرکت در فضاهای عملیاتی همراه با مخلوط های انفجاری گازی و بخار آلود و گرد و غبار بسیار کارامد هستند.

ماشین های ویژه، درایو کنترل سرعت و سیستم های VEM در محدوده ولتاژ پایین و متوسط متناسب با نیاز مشتریان طراحی گردیده است. ایمنی محصولات برای کارخانه شما امری ضروری است و شما با استفاده از راه حل ها و قطعات الکتریکی می توانید به خواسته های خود برسید.

کاربرد الکتروموتور VEM در فناوری انرژی کارخانه ها

بر اساس پیش بینی های آژانس بین‌المللی انرژی نیاز جهان تا سال 2030 به انرژی 50 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به گفته های آژانس بین‌المللی انرژی در دهه های آینده این نیاز توسط منابع انرژی فسیلی پوشش داده می شود.

از این رو بسیاری از کارخانه ها با چالش طراحی سیستم های احتراق در جهت کاهش استفاده از منابع و سهولت در محیط زیست روبه رو خواهند شد.

 

راهکار شرکت VEM در فناوری انرژی کارخانه ها

شرکت VEM با ارائه راه حل هایی می تواند این چالش را با درصد بالایی از سودآوری حل کند. الکتروموتور VEM قادر هستند تا نیاز مربوط به انتشار کربن و تصفیه هوا نیروگاه ها را برآورده کند.

این امر در مورد نیروگاه های گازی، توربین گازی و نیروگاه های بخار صادق است. ویژگی مهم این موتور سه فاز آبی کاهش انتشار نویز است که می توان از آن ها به طور مستقیم در شبکه استفاده کرد.

کاربرد الکتروموتور VEM انرژی های تجدیدپذیر

VEM در مورد تولید انرژی از منابع تجدید پذیر ژنراتورهای نیروگاه های انرژی بادی را توسعه داده است. این محصولات جزء محصولات پیشرو در زمینه فناوری هستند و نقش مهمی در تعیین سرعت تولید محصول برای واحدهای انرژی باد دارند.

بخش های طراحی و محاسبه با عملکرد بالا به این معناست که ژنراتور قابلیت تنظیم با نیاز مشتریان را دارند.

کاربرد الکتروموتور  VEMدر فناوری آب

همان طور که می دانید آب منبعی با ارزش است و توسط پمپ و سیستم ها استخراج، حمل و توزیع می گردد و تمیز نگه داشتن و تصفیه مجدد آن حائز اهمیت است.

این امر در مورد صنایع مختلف و کاربردهای مختلف آن صادق است. شرکت VEM درایوهای ویژه ای برای پمپ ها تامین می کند و نقش مهمی در زمینه تصفیه آب های صنعتی و شهری ایفا می کند.

گفتنی است علاوه براین موتورهای دارای رگولاتور داخلی در زمینه صرفه جویی انرژی آب بسیار کاربردی هستند. الکتروموتور VEM پمپ های آبی را هدایت می کنند تا به خوبی این کار انجام شود در حالی که پمپ های مهندسی فاضلاب با استفاده از فرایندهای روان فاضلاب های صنعتی، خانگی و شهری را انتقال می دهند.

این امر راجع به انتقال آب فاضلاب ها به مقدار زیاد و حتی به اندازه سیل و باران، آب های سطحی، تصفیه حوض، زهکشی یا سرریز باران نیز صادق است.

کاربرد الکتروموتور VEM در صنعت کشتی سازی

شرکت VEM دارای چندین سال سابقه در زمینه ساخت موتورهای کشتی و مجوز از همه ی شرکت های مهم دسته بندی شده کشتی می باشد. این شرکت موتورها و ژنراتورهای مختلفی را برای کشتی ها می سازد.

 

مشخصات الکتروموتور وم VEM

این موتورها در وزن های مختلف همراه با قطعات جانبی متغیر ارائه می گردند. محدوده خدمات این شرکت شامل ارائه ژنراتورهای سیستم های الکترونیکی شافت، دیزل، محرک های پروانه ای، درایورهای پمپ و سایر تجهیزات کمکی برد است.

ژنراتورهای دیزل انرژی موردنیاز خود را برای نیروگاه های هواپیمایی و کشتی های کانتینری فراهم می کنند. برای انجام این کار موتورهای پروانه ای جایگزین موتورهای دیزلی بزرگ می گردند و می توانند بر اساس نیاز در کشتی توزیع گردند. حرکت های عرضی امکان قرارگیری در بندرها را فراهم می کنند.

ابعاد ماشین آلات در مقیاس های مهندسی، شرایط خاص تهویه و شرایط نصب در نظر گرفته می شوند. موتورهای چدنی در طرح های مختلف محدوده ولتاژ پایین را برای انواع فن ها، درپوش ها، پمپ ها و چرخ دنده ها و بالابرها را تضمین می کنند. این ابزارها به طور ویژه برای مشکلات آب وهوایی و مکانیکی طراحی شده اند.

کاربرد الکتروموتور VEM در صنعت وسایل نقلیه ریلی

شرکت VEM دارای سابقه بیش از 100 سال در زمینه توسعه و تولید ماشین های صنعتی ریلی است. این تجربه مفید به ما این امکان را می دهد تا نیازهای صنعت وسایل نقلیه ریلی را در مقیاس بالا را براورده کنیم. این وسایل شامل لوکوموتیوهای دیزلی یا برقی، الکتریکی، چندگانه و وسایل نقلیه در حال کار می باشد.

این شرکت محصولات خود را با انواع ژنراتورهای اصلی تکمیل می کند. علاوه براین VEM موتورهایی را برای اتوبوس های هیبریدی و واگن های برقی سازگار با محیط زیست عرضه می کند.

الکتروموتور VEM در صنعت سیمان و معدن

امروزه صنعت سیمان و معدن نیاز به فناوری دارد. به طور ویژه، کارخانه های تولید انرژی کارآمد و فرایندهای سازگار با محیط زیست نیاز به پیشرفت و به کارگیری فناوری های نوین دارد.

استخراج و پردازش مواد اولیه همواره با گرد وغبار، گرما و… همراه است و این محیط ها نیاز به موتورها و قطعاتی خاصی مانند آسیاب ها، کوره ها، سنگ شکن ها و… دارند. موتورهای غیر هم زمان با روتور حلقه لغزشی برای این موارد بسیار مناسب هستند. این موتورها قادر هستند در محدوده ی ولتاژ متوسط و بالا و گرمای غبار آلود کارخانه سیمان کار کنند.

این موتورها به واسطه قطعات ویژه ی خود در شرایط سخت راه اندازی می گردند و برای خنک شدن مجهز به سیستم خنک کننده هستند تا از نفوذ گرد و غبار به داخل موتور آن ها جلوگیری گردد که این سیستم های خنک کننده توسط شرکت VEM طراحی و ساخته شده اند.

کاربرد الکتروموتور VEM در علوم مهندسی و ساخت کارخانه

شرکت VEM در زمینه مهندسی و ساخت کارخانه برنامه های کاربردی زیادی از جمله ماشین های کارآمد، درایوهای الکتریکی و… را تا 42 مگاوات ارائه می دهد.

این شرکت در بخش های مختلف اعم از حمل بار، تهویه هوا، پمپاژ مواد مختلف، کار با ماشین آلات همواره نیاز مشتریان را در نظر دارد و خواسته ی آن ها را برآورده می کند. به کارگیری ماشین آلات قدرتمند با قابلیت های قابل تغییر و ویژه این نیازها را امکان پذیر می کند.

از ویژگی های خاص محصولات این شرکت می توان به قابلیت اطمینان و در دسترس بودن، قابلیت تغییر، سرعت قابل تنظیم و بهره وری انرژی اشاره کرد.

انواع الکتروموتور VEM

شرکت VEM همواره تلاش کرده است از فناوری های جدید و به روز استفاده کند و محصولات و خدمات خود را را با حداکثر بهره وری، قابلیت اطمینان و کارایی به مشتریان خود ارائه دهد.

الکتروموتور VEM در سه دسته ولتاژ پایین، ولتاژ متوسط و بالا و سیستم های درایو با سرعت متغیر به بازار عرضه می گردند.

موتورهای ولتاژ پایین به عنوان موتورهای کم مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و هدف اصلی بهره وری اقتصادی از انرژی و محیط زیست است.

موتورهای ولتاژ متوسط و بالا برای ماشین های بزرگ و ویژه طراحی و ساخته می شوند. موتورهای ولتاژ با سرعت متغیر با توجه نیاز مشتریان در شکل ترانسفورماتور، مبدل فرکانس، مبدل های قدرت و … ارائه می گردند.

همه ی این محصولات با توجه به نیاز روز افزون مشتریان در دسترس آن ها قرار می گیرند و نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی دارند.

در سایت تکنوسعدی انواع الکتروموتور ایرانی ، الکتروموتور چینی و الکتروموتور خارجی ، الکتروموتور ضد انفجار ، الکتروموتور کولری ، الکتروموتور ترمز دار ، الکتروموتور کامپکت و سایر الکتروموتورها به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *