انواع الکتروپمپ موتوژن(تک فاز)

انواع الکتروپمپ موتوژن(تک فاز)

الکتروموتور موتوژن تک فاز صنعتی دو خازنه

الکتروموتور موتوژن تک فاز صنعتی دو خازنه (خازن دائم-خازن استارت) با پوسته ای از جنس آلومینیوم در سایزهای 56 الی 112 موجود می باشد. این سری از الکتروموتورها دارای توانی در محدوده 0.06 تا 2.2 کیلووات بوده و در مدل های 2 و 4 پل در دسترس می باشد. این نوع از الکتروموتورها در بسیاری از صنایع از جمله ماشین آلات کشاورزی، انواع آسیاب، ماشین های تراش، میکسچرهای مصالح ساختمانی، دمنده ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از الکتروموتور موتوژن در توان 2.2 کیلووات با بدنه چدنی نیز موجود می باشد که با توجه به جنس بدنه، دارای استحکام نسبتا بالایی است و می تواند در محیط های با شرایط کاری نسبتا سخت گزینه ای مناسب باشد.

الکتروموتورهای تک فاز صنعتی خازن استارت-خازن دائم (CRS)
ولتاژ نامی 220
استاندارد: IEC34
درجه حفاظت IP54
دائم کار Duty S1
تهویه: IC41 با پروانه خنک کننده و پره روتور
کلاس حرارتی: F
فرکانس: 50 هرتز
روتور قفس سنجابی

الکتروموتور موتوژن تک فاز خازن دائم
از دیگر محصولات موتوژن، الکتروموتور موتوژن تک فاز خازن دائم با بدنه آلومینیومی است که در سایزهای 56 الی 112 موجود می باشد. از دیگر مشخصات فنی این سری از الکتروموتور موتوژن می توان به توان 0.09 تا 2.2 کیلو وات و گشتاور نامی 0.3 تا 21.88 نیوتون متر اشاره کرد. از جمله مصارف این سری از الکتروموتور ها می توان به فن ها و بلوئرها، گرم کننده های هوا، کمپرسورهای تهویه مطبوع و غیره اشاره کرد. راندمان مناسب و ضریب توان خوب از دیگر مزیت های این سری از الکتروموتورها می باشد.

الکتروموتورهای تک فاز صنعتی خازن دائم (CR)
ولتاژ نامی: 220 ولت
استاندارد: IEC34
درجه حفاظت IP54
دائم کار Duty S1
تهویه: IC41 با پروانه خنک کننده و پره روتور
کلاس حرارتی: F
فرکانس: 50 هرتز
روتور قفس سنجابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *