پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی

تاریخچه‌ی شرکت ایتالیایی برتولینی به سال 1918 باز می‌ گردد که در آن زمان فعالیت خود را با ساخت ماشین های کشاورزی شروع کرده بود. در آن زمان برتولینی جزو اولین و تنها شرکت هایی بود که اقدام به ساخت تجهیزات و راهکارهایی انقلابی می کرد که زندگی افراد را تغییر می دادند. امروزه این شرکت محصولات صنعتی و کشاورزی مختلفی تولید می کند که در این میان یکی از محبوب و بهترین‌های آن ها، پمپ کارواش برتولینی است که طرفداران زیادی در بازار دارد.

شرکت برتولینی با اتکا به دانش، تجربه و کارکنان ماهر خود توانسته خود را به عنوان یکی از پیشروان صنعت ساخت پمپ مطرح کند. همانند تمام صنایع و تولیدات دیگر، تکنولوژی همواره راهکارها و گزینه‌ های جدیدی را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. برتولینی با استفاده از تکنولوژی روز توانسته نوآوری های عظیمی در ساخت انواع مختلف پمپ ایجاد کرده و پمپ هایی را در پاسخگویی به نیازهای مختلف صنایع تولید کند؛ محصولاتی که به واسطه ی تجربه ی بالای این شرکت و تکنولوژی‌ های مدرن به کار گرفته شده در ساخت آن‌ها، جزو با کیفیت و قابل اتکاترین ها در بازار هستند. برتولینی مدعی است که تمامی محصولاتی که تولید می کند را قبل از عرضه در بازار امتحان می کند و تمامی قطعات را با استفاده از به روزترین تکنولوژی های موجود می سازد.

 

@val3

 

امروزه برتولینی بیشتر در زمینه تولید انواع پمپ فعالیت می‌کند و شرکت با نام Bertolini Pumps شناخته می‌شود. پمپ کارواش تنها یکی از محصولاتی است که این شرکت ایتالیایی تولید می‌ کند. به صورت کلی، می توان محصولات شرکت برتولینی را به دو دسته‌ی محصولات صنعتی و محصولات کشاورزی تقسیم کرد. ولی اگر به صورت جزئی‌تر دقت کنیم، شرکت ایتالیایی برتولینی به تولید انواع پمپ های پیستونی و دیافراگمی برای مقاصد مختلف کشاورزی (برای اسپری مواد و کودها)، صنعتی (شستشو ماشین آلات صنعتی، سیستم های خشک کننده، سیستم های آتش نشانی، شستشو پرفشار صنعتی) و خانگی (اسپری آب، پمپ های کارواش خانگی) می‌پردازد. در این میان، در بازارهای خرید استقبال ویژه ای از پمپ کارواش برتولینی شده است که دلیل آن را می‌توان ترکیبی از پر کاربرد بودن پمپ کارواش به صورت کلی و همچنین اعتبار و کیفیت پمپ های کارواش برتولینی دانست.

پمپ کارواش برتولینی جزو سری پمپ های پیستونی این شرکت است. پمپ پیستونی به صورت کلی به پمپ هایی گفته می شود که در آن ها عمل مکش با حرکت پیستون در یک سیلندر و حرکت رفت و برگشتی آن انجام می شود. از این پمپ ها می توان در مجموعه های کارواش و یا برای شستشوی سیستم های صنعتی استفاده کرد. البته این دسته از پمپ ها صرفاً به اسم پمپ کارواش معروف شده اند، ولی استفاده از آن‌ ها محدود به شستشوی ماشین نیست. بلکه از پمپ کارواش می توان برای شستشوی زمین، دیوار و حتی دستگاه های مختلف هم استفاده کرد.

 

@val3

 

همانطور که پیش‌تر هم بیان شده بود، پمپ کارواش یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت است. برتولینی چندین نوع پمپ مخصوصِ استفاده با اهداف شستشو تولید کرده است که هریک ویژگی های خاص خود را داشته و مناسب برای نیازهای مختلف هستند. به عبارتی، بسته به نوع مصرف و حجم مصرفی خود، می توانید مدلی مناسب را انتخاب کنید. در حال حاضر پمپ کارواش برتولینی دارای مدل هایی با 100 بار فشار تا 500 بار فشار است. البته اگر بخواهید می توانید با در نظر گرفتن میزان آبدهی آن‌ ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در حال حاضر شرکت برتولینی پمپ هایی مخصوص شستشو با خروجی آب بین 6-3 لیتر در دقیقه تا 75-11 لیتر در دقیقه تولید می کند. اگر قصد استفاده از پمپ کارواش دارید، توصیه می کنیم پمپ های با فشار 200 بار و حدود آبدهی 15 لیتر در دقیقه استفاده کنید تا پاسخگوی نیاز شما باشد.

از دیگر مزایای خرید و استفاده از پمپ کارواش برتولینی می توان به موجود بودن لوازم یدکی آن، راندمان بالا، طول عمر و کیفیت فوق العاده بالا، کارکرد آرام و بدون سروصدا و یا حتی ارتعاش اشاره کرد.

امکانات پمپ های کارواش برتولینی فقط محدود به موارد ذکر شده نمی باشد و می توان به مواردی نظیر بهره مندی این نوع پمپ ها از ترموستات، قابلیت کنترل از راه دور و مقاومت در برابر ضربه نیز اشاره نمود.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *