مقایسه الکتروموتور الکتروژن و موتوژن

مقایسه الکتروموتور الکتروژن و موتوژن

یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعان به سایت تکنوسعدی دارند این است که الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟ قیمت الکتروژن بهتر است یا موتوژن؟ آیا موتوژن و الکتروژن یک کارخانه است؟ آیا پاسخگویی برای ضمانت در الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟ کدام کارخانه در تبریز است؟

ویژگی های فنی تولیدات الکتروموتور موتوژن

نکته مهم و کلیدی این است که الکتروموتور موتوژن دارای تجربه بسیار زیاد در تولید الکتروموتور ایرانی است و سال هاست که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا جایگاه ویژه ای در ایران پیدا کرده است. از این حیث میتوان موتوژن را قدیمی ترین برند در تولید موتور در ایران دانست که با تکنولوژی آمریکا در ایران راه اندازی شده است و در قدیم نام گلد الکتریک را داشته است.

بیشتر رنج تولید الکتروموتور موتوژن در نوع صنعتی قرار دارد و انواع الکتروموتور تک فاز تک خازن موتوژن ، دو خازن موتوژن و الکتروموتور سه فاز پوسته آلومینیوم و چدن موتوژن را میتوان در سایت تکنوسعدی خرید کرد.

البته شرکت موتوژن تبریز در ساخت موتور کولری هم در ایران و حتی صادرات آن جایگاه ویژه ای دارد. اما در بخش صنعتی، الکتروموتور موتوژن بر اساس استاندارهای معتبر جهانی ساخته شده است و سال هاست که بسیاری از دستگاه سازها از آن استفاده می کنند. همچنین صادرات موتوژن به سایر کشورها هم زیاد بوده و از این حیث هم میتوان موتوژن را یک برند بسیار بزرگ دانست.

 

مزایای الکتروموتور موتوژن

  1. کاربرد گسترده خانگی و صنعتی
  2. تولید دینام در توان های مختلف
  3. کیفیت بالای موتوژن
  4. دقیق بودن و اخذ گواهینامه ISO 9001 از SGS سوییس
  5. دسترسی سریع به لوازم یدکی موتوژن
  6. راندمان بالای الکتروموتور موتوژن نسبت به قیمت
  7. پشتیبانی پاسخگو به گارانتی

انواع مدل های الکتروموتورهای موتوژن

موتور کولری موتوژن بسیار معروف است و در بسیاری از کولرهای آبی، موتوژن گزینه اول و اصلی به شمار می‌رود.

الکتروموتور موتوژن تبریز تا توان 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیوم تولید می شود و همچنین تا توان 400 کیلووات موتوژن چدنی تولید می شود.

الکتروموتور موتوژن همچنین از توان 2.2 کیلووات تا 400 کیلووات با پوسته چدن تولید می شود و بسیاری از صنعتگران از این موضوع اطلاع ندارند.

بیشترین مصرف الکتروموتور موتوژن در توان های بین 5 اسب تا 15 اسب است و در دورهای 1450 دور و 3000 دور. یکی از مزایای الکتروموتور موتوژن تولید الکتروموتور 750 دور سه فاز است که از این حیث در ایران رقیب ندارد.

نمایندگی رسمی موتوژن در ایران

شرکت‌ های زیادی در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش موتوژن هستند. نمایندگی‌ های شهر تهران دارای بیشترین سهم در بین دیگر شهرهای ایران هستند. مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز نیز با فروش بالای دینام موتوژن، جایگاه خوبی دارند.

ویژگی های فنی تولیدات الکتروموتور الکتروژن

در مقابل الکتروژن با پوسته ای که شبیه به الکتروموتور زیمنس دارد این روزها صنعتگران زیادی به دنبال آن هستند و فروش خوبی پیدا کرده است و در یک برنامه هدف مند شروع به تولید توان ها و دورهای جدید نموده است.

موتور کولری الکتروژن نیز با کیفیت بالا و خازن قطع کن که بر روی آن نصب شده است، در بین تمامی برند ها طرفدار پیدا کرده است.

کارخانه الکتروژن در تهران که در سال های اخیر شروع به تولید الکتروموتور صنعتی کرده و در زمینه ساخت انواع الکتروموتور صنعتی، امروزه در ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده است.

الکتروژن با تولید الکتروموتور در بازکن ، دینام کولری ، الکتروموتور سه فاز از 0.06 کیلووات تا 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیومی در دورهای 1000 ، 1400 و 3000 دور و همچنین از 22 تا 45 کیلووات 1400 دور با پوسته چدن تولید می کند.

 

قیمت الکتروموتور موتوژن

سیاست قیمت‌ گذاری موتوژن توسط مدیران و نمایندگان این شرکت پایه‌ گذاری می‌شود و لیست قیمت موتوژن تقریباً در تمامی ایران یکسان است.

اگر به دنبال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد گروه تکنوسعدی برای الکتروموتورهای سه فاز پوسته آلومینیوم تا 18.5 کیلووات 1450 و 3000 دور ، استفاده از هر دو برند است و برای موتورهای پوسته چدن و تک فاز ها استفاده از الکتروموتور موتوژن توصیه می شود.

در صورتی که میخواهید از اینورتر استفاده کنید، خرید الکتروموتور موتوژن توصیه می شود.

کاتالوگ و دیتاشیت الکتروژن و موتوژن

کاتالوگ الکتروموتور موتوژن در بین سایر برند ها در ایران بسیار کامل بوده و تقریباً تمام جزئیات مربوط به الکتروموتور را دارا است.

در این راستا گروه تکنوسعدی کاتالوگ کامل محصولات موتوژن و الکتروژن را در بخش بانک کاتالوگ قرار داده و علاوه بر این، برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت دیتاشیت موتوژن و دیتاشیت الکتروژن با تمام جزئیات، ابعاد و اندازه‌ ها و دیتیل کامل مشخصات نموده است.

در ذیل هر کالا و در تب پرونجاهای مرتبط برای هر کالا، می‌توانید دیتاشیت موتوژن و الکتروژن را دانلود نمایید.

اما به طور کلی موتوژن و الکتروژن با جایگاه ویژه ای که در تولید الکتروموتور برای سالهای زیاد در ایران دارند، همواره مورد تایید کارشناسان فروش الکتروموتور بوده و موتورهای بسیار با کیفیتی تولید می کنند. برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش سایت تکنوسعدی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *