بهترین برند پمپ ایرانی

بهترین برند پمپ ایرانی

در بین تمام کشورهای سازنده محصولات پمپ در جهان، کشور ایران نیز وجود دارد. در ایران تولیدکنندگان و سازندگان مختلفی در زمینه طراحی و ساخت پمپ فعالیت می کنند. علی رغم اینکه ذهنیت جامعه به سمت این عبارت است که “کالای خارجی با کیفیت است” اما به جرات می توان گفت که در سال های اخیر شرکت ها و سازندگان داخلی با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی خود توانسته اند شعار ذکر شده را به سمت “کالای ایرانی با کیفیت است” پیش ببرند. پمپ نیز کالایی است که در ایران چندین سازنده معروف و معتبر وجود دارند که محصولات با کیفیتی را هم رده و قابل رقابت با موارد مشابه خارجی تولید و روانه بازار کرده اند. از جمله بهترین برندهای پمپ ایرانی می توان به برند پمپ پمپیران، پمپ آبروان، پمپ الکتروژن، پمپ دیزل ساز و … اشاره کرد و می توانید برای استعلام قیمت پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

بیشتر بخوانید : پنج راهی پمپ

برخی از این شرکت های سازنده پمپ ایرانی صادرکننده انواع پمپ به کشورهای خارجی مثل کشورهای همسایه، خاورمیانه و کشورهای اروپایی هستند. به عنوان مثال پمپ کشاورزی ایرانی از جمله پمپ های ایرانی است که به دلیل کیفیت بالای آنها در کنار قیمت تمام شده پایین بسیاری از کشورهای اروپایی را ترغیب به واردات کرده است. در ادامه این مقاله ارس رود به بهترین پمپ ایرانی پرداخته و انواع تولیدات پمپ و ویژگی های هر کدام ذکر خواهد شد.

10 برند از بهترین پمپ ایرانی

  1. پمپ پمپیران
  2. پمپ آبروان
  3. پمپ الکتروژن
  4. پمپ دیزل ساز
  5. نوید پمپ
  6. پمپ آبارا
  7. پمپ اسپیکو
  8. پمپ سهند پمپ
  9. راد پمپ
  10. پمپ توان تک

پمپ پمپیران ایرانی

شرکت پمپیران پرسابقه ترین و بزرگترین سازنده انواع پمپ در ایران است که پمپ های خود را تحت لیسانس شرکت KBS آلمان تولید می کند و جز بهترین پمپ ایرانی محسوب می شود. شرکت پمپیران دارای چندین شرکت زیرمجموعه است که پمپ های مختلف را در سطوح کاربری مختلف تولید می کنند. دو شرکت معروفی که زیرمجموعه پمپیران هستند شرکت نوید پمپ و سهند هستند. از جمله پمپ هایی که تحت برند پمپیران ساخته می شوند شامل پمپ سانتریفیوژ پمپیران با قطر دهانه مختلف، پمپ فشار قوی WKL پمپیران که کاربرد صنعتی و کشاورزی داشته و در شهرها و روستاها جهت آبرسانی و پمپاژ آب استفاده می شود، پمپ اتا بزرگ پمپیران که در صنایعی بزرگ و کشاورزی بکار می رود. شرکت ارس رود  محصولات برند پمپ ایرانی پمپیران را با گارانتی 18 ماهه به مشتریان عزیز ارائه می کند.

پمپ آبروان ایرانی

شرکت آبروان کار خود را با تولید انواع پمپ کشاورزی و آبرسانی آغاز کرد. محصولات پمپ شرکت آبروان به دلیل اینکه بر اساس استانداردهای معتبر بین المللی مثل DIN، TUV و ایزو ساخته می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از بهترین پمپ ایرانی حال حاضر محسوب می شود. پمپ آبروان در کنار کیفیت عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است به همین دلیل جایگزین مناسبی برای پمپ های سانتریفیوژ از دیگر برندها می تواند باشد. عمده پمپ های تولید آبروان از نوع پمپ سانتریفیوژ است. انواع پمپ سانتریفیوژ آبروان شامل پمپ سانتریفیوژ اتا آبروان، پمپ فشار قوی WKL آبروان بصورت چند طبقه طراحی شده اند و در مواردی که نیاز به هدهای بالاتری است بجای اتا استفاده می شود. همچنین پمپ روغن داغ آبروان دیگر محصول این شرکت ایرانی است که برای انتقال روغن های داغ استفاده می شود. ارس رود عمده پمپ های آبروان را با ضمانت 12 ماهه به مشتریان محترم به فروش می رساند..

پمپ الکتروژن ایرانی

الکتروژن دیگر برند ایرانی سازنده پمپ می باشد که بیشتر در زمینه تولید پمپ آب خانگی فعالیت می کند. شرکت الکتروژن به دلیل داشتن کیفیت بالا در محصولات خود و استفاده از متریال خوب و روش ساخت عالی با پیشرفته ترین دستگاه ها و همچنین داشتن خدمات پس از فروش، اخیرا مشتریان زیادی پیدا کرده است. پمپ بشقابی، جتی و محیطی جز پمپ های خانگی الکتروژن محسوب می شود. همچنین پمپ کفکش، پمپ پکیج و پمپ کولر آبی نیز از دیگر محصولات پمپ آب ایرانی الکتروژن بوده که در فروشگاه اینترنتی ارس رود موجود است. ارس رود پمپ الکتروژن را با گارانتی 18 ماهه به فروش می رساند.

پمپ دیزل ساز ایرانی

شرکت دیزل ساز یکی از بزرگترین سازندگان و البته تامین کنندگان پمپ آب در ایران است که هم در ساخت و تولید پمپ و هم واردات پمپ های خارجی فعالیت می کند. شرکت دیزل ساز تامین کننده پمپ پنتاکس ایتالیا در ایران نیز می باشد و به همین دلیل پمپ هایی که می سازد از لحاظ ظاهری مشابه پمپ پنتاکس است. پمپ آب خانگی از نوع جتی، بشقابی و محیطی، پمپ سانتریفیوژ دبی بالا دیزل ساز و پمپ دو پروانه خودمکش دیزل ساز از جمله انواع پمپ دیزل ساز محسوب می شود. البته شرکت دیزل ساز علاوه بر پمپ، موتور تک شناور و لوازم جانبی مثل پنج راهی و منبع انبساط نیز تولید می کند که همگی این محصولات را می توانید از فروشگاه اینترنتی ارس رود با گارانتی خریداری کرد.

پمپ نوید پمپ ایرانی

شرکت نوید موتور دیگر سازنده پمپ های ایرانی است که کار خود را با ساخت الکتروموتورهای خانگی و صنعتی شروع کرد. فعالیت تولید پمپ در شرکت نوید پمپ ایرانی با همکاری شرکت پمپیران بر روی پمپ های فشار قوی آغاز شد. در ادامه این شرکت با شرکتی دیگر به نام سمنان انرژی ادغام شده و به تولید پمپ سیرکولاتور خطی نوید پمپ پرداختند. علاوه بر آن پمپ سیرکولاتور اتابلوک نوید پمپ که جز پرفروش ترین پمپ های اتابلوک ایرانی می باشد و همچنین پمپ آب خانگی و پمپ عمودی طبقاتی WKL نوید پمپ نیز دیگر محصولات این برند ایرانی محسوب می شود. شرکت ارس رود پمپ های نوید را با گارانتی 12 ماهه به هم وطنان به فروش می رساند.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *