انتخاب گیربکس اکسترودر

انتخاب گیربکس اکسترودر

تیم تخصصی تکنو سعدی بهترین راهکار برای مشاوره رایگان انتخاب گیربکس اکسترودر به شمار می رود. از این طریق با شما همراه خواهیم بود برای ارسال مشاوره های فنی ارزشمند، دیتاشیت، کاتالوگ، پیشنهاد فنی و مالی سریع و بسیاری خدمات ارزشمند دیگر که شما در سایت تکنو سعدی دریافت خواهید کرد.

تکنو سعدی را میتوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان کالای صنعتی در ایران دانست و در سال های اخیر توانسته با خدمات مشاوره ای رایگان، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. در این مقاله سعی بر آن است که سوالات لازم برای انتخاب گیربکس اکسترودر پاسخ داده شود.

پارامترهای انتخاب گیربکس اکسترودر

اولین پارامتر برای انتخاب گیربکس اکسترودر دانستن قطر ماردون و دومین پارامتر نسبت تبدیل یا دور خروجی گیربکس است. عموماً این گیربکس برای ساخت PVC مثل شیلنگ و کابل استفاده می شود اما باید نوع دقیق استفاده از گیربکس مشخص شود.

قطر ماردون متصل به گیربکس و ابعاد آن هم نیاز است. به عنوان مثال برای گرانول یک نوع گیربکس پیشنهاد می شود، برای ماده دیگر نوع دیگر، لذا باید مشخصات و اطلاعات دقیق برای انتخاب گیربکس اکسترودر ثبت شود تا از اشتباه جلوگیری شود. اما ظرفیت گیربکس اکسترودر باید مشخص شود. عموماً این پارامتر بر حسب کیلوگرم از موادی که در اکسترودر عمل آوری می شود، بیان می شود و پارامتر مهم دیگر داشتن یا نداشتن سنسور فشار است.

سنسور فشار عموماً در کلگی دستگاه نصب شده و فشار و دما را نمایش می دهد. عملکرد سنسور فشار در گیربکس اکسترودر مانند فیوز است که در صورت افزایش فشار یا دما هشدار داده یا سیستم را قطع میکند. سوزن ماردون هم تجهیزی است که در دستگاه اکسترودر استفاده می شود که در سایت تکنو سعدی میتوانید سفارش دهید.

از گیربکس اکسترودر برای ساخت شیلنگ های نخ دار و خرطومی های کشاورزی، گرانول و سایر تجهیزات پلیمری استفاده می شود.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *