گیر بکس sew

گیر بکس sew

گیربکس یا جعبه دنده که وظیفه انتقال قدرت به موتور و چرخ­ها را دارد یکی از اصلی ترین اجزای وسایل نقلیه به حساب می­آید. این وسیله کمک می­کند تا راننده بدون این که بیش از حد دور موتور خود را بالا ببرد آن را به طور دلخواه کنترل نماید. گیر بکس sew یک برند بی نظیر است که به دلیل کیفیت و راندمان کاری بالا در لیست بهترین گیربکس­ها قرار دارد.

گیر بکس sew علاوه بر صنعت خودرو سازی در صنایع فولاد، کشاورزی، دارو سازی، نساجی، سیمان و معدن، میکسر­های مختلف، کاشی و سرامیک، آب و فاضلاب و … مورد استفاده قرار می­گیرد.

برند گیر بکس sew انواع مختلفی دارد که می­توان موارد زیر را برای آن اشاره نمود:

گیربکس هلیکال.
گیربکس سیاره­ای.
گیربکس آویز.
گیربکس حلزونی.
و …

گیربکس شافت مستقیم sew

گیربکس شافت مستقیم sew از دسته چرخ دنده­های ساده با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می­باشد. انتقال نیرو در این نوع از گیربکس از طریق حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده ایجاد می­گردد.
گیربکس هلیکال sew

این قطعه یکی از پر کاربرد و پر مصرف ترین گیربکس­ها در صنایع گوناگون به شمار می­رود؛ که به صورت چرخ دنده­هایی در داخل پوسته قرار می­گیرد و به خاطر ساختار مارپیچی که دارند به این نام (هلیکال) خوانده می­شود. این نوع از گیربکس­ها به دلیل ایجاد صدای کم و درگیری نرم بین چرخ دنده­ها غالبا در سیستم­های انتقال نیرو استفاده می­شوند و بیشترین کار برد آن توان و دور­های بالاتر در مقایسه با دنده­های ساده است؛ و با کاهش دور، سبب افزایش گشتاور در قسمت خروجی می­شوند.

این نوع از گیربکس­ها در سه نوع پایه دار، فلنچ دار و پایه فلنج به کار گرفته می­شوند؛ که در صنایع پلاستیک، لاستیک سازی و سیمان بیشترین کاربرد را دارد.

گیربکس sew دور متغیر

این نوع از گیربکس­ها مختص صنایعی هستند که نیاز به لوازم و تجهیزاتی با دور­های مختلف دارند. به عنوان مثال در صنعت نساجی که قطر دوک­ها زیاد می­شود نیاز است که سرعت آن­ها هم همزمان با قطر دوک­ها تنظیم گردد در غیر این صورت سبب اختلالاتی در عملکرد آن­ها می­شود. در این وضعیت لازم است که از تجهیزاتی همانند گیربکس دور متغیر sew استفاده گردد که بتواند تنظیم و یا تغییر دور­ها را به صورت مکانیکی و یا الکترونیکی انجام دهند.
سروموتور sew

این قطعه یک موتور الکتریکی است که برای سیستم­های کنترل فیدبک استفاده می­گردد. این نوع از الکترو موتور­ها به دلیل داشتن مزایایی از قبیل طول بهینه، دقت، توان کارکرد بالا و قابلیت کار در فضا­های کوچک از آن در صنایع مختلف همانند خودرو، چوب و ساختمان به وفور مورد استفاده قرار می­گردد.
فروش الکتروگیربکس sew

الکترو گیر بکس sew به دلیل تاثیر فراوان در بالا بردن راندمان و افزایش طول عمر سایر قطعات در صنایع مختلف، یکی از پر کاربرد ترین تجهیزاتی است که به فروش می­رسد. صنعت تجهیز پارسه با بیش از 15 سال فعالیت، در این عرصه توانسته یکی از تامین کنندگان برند­های معتبر الکتروگیربکس به حساب آید و با داشتن دانش فنی آماده هر گونه مشاوره در این زمینه برای خریداران عزیز می­باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *