پمپ روغن داغ پمپیران

پمپ روغن داغ پمپیران

پمپيران در سال 1354 تاسیس گردید و ساخت انواع پمپ هارا تحت لیسانس شركت KSB آلمان آغاز نمود.
پمپيران در شهر تاریخی و صنعتی تبریز در600 كیلومتری شمال غربی تهران با مساحت 87500 متر مربع احداث گرديده و كارگاه های تولیدی، آزمايشگاه ها و ساختمان های پشتیبا نی آن 40000 متر مربع بوده و تعداد كل كاركنان شركت 400 نفر می باشد.

روش کار این پمپ با دیگر پمپ ها متفاوت است و روشی همچون گیربکس خورشیدی دارد .اين پمپ از نوع گريز از مركز با طرح مخصوص بوده و برای پمپاژ و گردش روغن داغ تا دمای C ْ300 استفاده می شود .ساختمان اين پمپ بصورت افقی يك طبقه و يك مكشه گريز از مركز با محفظه حلزونی می باشد . ابعاد اصلی و مشخصات كاری پمپ مطابق استاندارد EN 733 می باشد . پروانه پمپ از نظر هيدروليكی بالانس بوده و به صورت يكسر آويز نصب می شود. محفظه حلزونی از نوع پايه دار بوده و محفظه ياتاقان نيز بدون پايه می باشد .
اين پمپ دارای دو عدد بلبرينگ شيار عميق مطابق استاندارد DIN 625 بوده و قادر است انواع روغن تا دمای C ْ300 را پمپاژ نمايد . جهت مكش، افقی و رانش، عمودی بوده و فلنجها مطابق استاندارد DIN1092 – 2 – PN10 می باشد. آب بندی محور اين پمپ از دو بخش تشكيل شده است در محفظه آببندی پمپ كه بر روی سرپوش محفظه قرار دارد، برای آببندی محور از نوار گرافيتی نسوز استفاده شده است و در انتهای محفظه ياتاقان نيز آببند مكانيكی نصب می گردد.

 

کاربرد پمپ روغن داغ پمپیران

  • صنایع شیمیایی و دارویی
  • صنایع غذایی
  • صنایع پلاستیک
  • صنایع نساجی و چرم و کاغذ
  • صنایع رنگ
  • صنایع الکتریکی و فولاد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *