پمپ خانگی SAER

پمپ خانگی SAER

پمپ خانگی SAER

تماس بگیرید

شرکتELettro pompe  s.p.a  SAER درسال 1951 توسط کارلوفاولا در ایتالیا تاسیس شد.شرکت سایر یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان الکتروپمپ و موتورهای شناور در سرتاسر جهان میباشد. این شرکت توانسته با توانایی و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و تنوع بالا نیازهای مختلف مشتریان خود را در سرتاسر جهان فراهم می سازد. در کشور ما نیز SAER جزء برترین برند های الکتروپمپ میباشد.

انواع پمپ SAER

  1. الکتروپمپ SAER سری محیطی (KF,CF/CFP)
  2. الکتروپمپ های سانترفیوژ معمولی (CB،FC،CM/CMP)
  3. الکتروپمپ های سانترفیوژ فشارقوی   BP
  4. الکتروپمپ های جتی  SAER
  5. پمپ خانگی SAER

    پمپ خانگی SAER از دو جزء الکترو موتور و  پمپ تشکیل شده  که برای انتقال و جابه جایی آب تمیز ودیگر مایعات در خواص یکسان فیزیکی و شیمیایی مشابه آب مورد استفاده قرار میگیرد.

    کاربرد الکتروپمپ

    1. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در آبیاری باغ
    2. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در آتش نشانی ها
    3. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در آب چاه ه
    4. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در مصافت های طولانی
    5. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در سیستم های گرمایشی
    6. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در ساختمان های بلند
    7. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در منابع شهری
    8. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در ورزشگاه ها
    9. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در کارخانجات
    10. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در معادن
    11. الکتروپمپ های SAER جهت استفاده در کشاورزیسیستم کنترل پمپ های خانگی 1: کلید اتوماتیک
      2: مخزن تحت فشار کلید اتوماتیک
      عملکرد کلید اتوماتیک بصورتی انجام میگیرد که پس از کاهش فشار آب کلید به پمپ فرمان می دهد و پمپ به طور خودکار روشن می شود و زمانی که  جریان مایع در سطح فشار به حداکثر برسد اتوماتیک پمچپ قطع میشود.حداکثر قدرت کلید اتوماتیک 1/5 کیلو وات و حداکثر فشار مجاز 10 بار میباشد.                                                                                                                                                  پمپ ها ی آب  را در صورت بروز بی  آبی  یا کمبود آب حتما متوقف کنید
       

      مخزن تحت فشار

      منبع یا مخزن تحت فشار از پوسته ، تیوپ و فلنج تشکیل شده است که پوسته آن با ورقی به قطر 1/5 میلی متر تولید می شود ودر شرایط نرمال بین 10 الی 15 بار را تحمل می کنند.

      عملکرد منبع به صورتی انجام میشود که تیوپ داخل آن به کمک فشار بادی که داخل مخزن وجود دارد آب را با فشار به داخل لوله حمل میکندکه حدود ¾ حجم مخزن را آب تشکیل داده است .استفاده از مخزن باعث میشود  تا اتمام آب داخل مخزن  نیازی به روشن ماندن پمپ نیست وآب مورد نیاز تامین گردد.

    تعمیرات پمپ خانگی SAER

    پمپ های SAER چنان چه درست انتخاب شود(ضریب اطمینان مناسب) وبصورت منظم سرویس شود به ندرت دچار مشکل میشود .با این حال پمپ های SAER پس از مدتی نیاز به تعمیرات پیدا می کند تا باز به چرخه صنعت باز گردد. در این راستا  مجموعه ی شهباز موتور با کادری مجرب و حرفه پمپ های  SAER را تعمیر و مجددا به چرخه  صنعت باز می گرداند.

    پمپ دنده ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *