موتوژن بهتر است یا جمکو؟

موتوژن بهتر است یا جمکو؟

کمتر صنعتگری است که نام این دو برند را نشنیده باشد.

دو برند بسیار با کیفیت ایرانی که در سال های اخیر توانسته اند جایگاه ویژه ای در صنعت باز کرده و در صادرات به کشور های خارجی هم موفقیت های بزرگی داشته باشند.

الکتروموتور جمکو عموماً الکتروموتورهای پوسته چدن با توان های بالا تولید می کند و در سایز های بزرگ میتوان از آن به عنوان یک برند شایسته و خوب ایرانی یاد کرد.

همچنین الکتروموتور موتوژن که در تبریز تولید می شود هم برندی بسیار کار آمد و خوب است که از 0.18 کیلووات به بالا تولید می کند.

 

هر دو این شرکت ها تولید کننده الکتروموتورهای بسیار سنگین نیز هستند که به صورت سفارشی تولید کرده و میتوانند در موعد مقرر به خوبی تحویل دهند.

شرکت جمکو در جوین قرار دارد و یک شرکت دولتی به شمار می رود.

دستاوردهای شرکت جمکو برای الکتروموتورهای های ولتاژ بسیار زیاد بوده و در خاورمیانه بهترین شرکت تولید کننده الکتروموتورهای های ولتاژ است.

در مورد الکتروموتورهای روتین نیز شرکت موتوژن تبریز توانسته بسیار خوب عمل کرده و بسیاری از بازار الکتروموتور ایران را در دست بگیرد.

بیشتر تولیدات شرکت موتوژن تبریز پوسته آلومینیوم است و الکتروموتور تکفاز نیز تولید می کند.

علاوه بر الکتروموتور صنعتی، موتوژن بهترین شرکت تولید کننده موتور کولری و الکتروموتور مشعل نیز هست و شرکت های زیادی با عناوین مشابه اسمی سعی در تولید موتور کولر داشته اند اما کیفیت موتوژن بسیار مثال زدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *