معرفی بهترین برندهای معتبر اینورتر

معرفی بهترین برندهای معتبر اینورتر

اینورتر یکی از مهم‌ترین تجهیزات برقی می‌باشد که کاربرد وسیعی در صنعت برق دارد. شرکت‌های بسیاری تولید کننده اینورتر هستند و محصولات خود را با تنوع بسیار زیاد روانه بازار کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برندهای معتبر اینورتر بپردازیم و بهترین مارک اینورتر را به شما معرفی کنیم، تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین مارک اینورتر

برندهای معتبر اینورتر جهانی

Inverter یا مبدل فرکانس بطور کلی در انجام تنظیمات مورد نیاز جهت سرعت یا گشتاور فرایند، صرفه جوئی در انرژی و افزایش راندمان، راه اندازی نرم موتور و… به کار می‌رود. برندهای معتبر اینورتر مختلفی با کاربرد‌های متفاوت در بازار ایران وجود دارند، به همین علت احتمالا برای بسیاری این سوال به وجود آید که کدام یک بهترین اینورتر هستند؟ و هر کدام از برند‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ادامه برخی از مارک‌های معتبر اینورتر را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین برند اینورتر

اینورتر امرن

از جمله برندهای معتبر اینورتر می‌توان به اینورتر موتور امرن اشاره کرد که بر پایه تكنولوژی پیشرو و برتر یاسکاوا Yaskawa در ساخت درایو اینورترها ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است طرز کار اینورتر امرن با بقیه اینورتر ها مقداری متفاوت است، پس قبل از خرید حتما از این طرز کار و راهنمای نصب اینورتر امرن مطلع شوید. برخی مشخصات این برند شامل:

رنج‌های توانی مختلف
قابلیت تنظیم اتوماتیک
کارکرد بی صدا
حفاظت بالا و فیلتر داخلی
سازگار با الگوریتم ذخیره سازی انرژی

برند اینورتر پنتاکس

اینورتر‌های پنتاکس یکی دیگر از مارک‌های معتبر اینورتر هستند که با کاهش جریان و فرکانس برق ابتدایی و مورد نیاز برای به کار افتادن الکتروموتور‌ها باعث کاهش هزینه برق مصرفی و همچنین صرفه جویی در مصرف برق و ذخیره آن می‌شوند. از طرف دیگر اینورترهای پنتاکس که جزو برندهای معتبر اینورتر هستن با بالا بردن گشتاور و توان اسمی الکترو موتورها باعث افزایش راندمان نیز می‌شوند.
اینورتر یاسکاوا

یکی از برندهای معتبر اینورتر شرکت پاسکاوا است که یکی از برندهای مورد اطمینان صنعت را روانه بازار کرده است و دارای تنوع و کیفیت بسیار بالایی در سطح جهانی می‌باشد. اینورترهای یاسکاوا از بالاترین سطح اطمینان برخوردارند به گونه‌ای که به صورت استثنایی دارای کمترین خطا و محدوده خرابی می‌باشند. برخی از قابلیت‌های بهترین برند اینورتر شامل:

نصب و راه اندازی آسان
دارای کوچکترین و کم نویز ترین اینورتر سنگین کار های دنیا
قابلیت نصب کنار یکدیگر بدون اشغال فضای اضافه
کنترل برداری جریان
دقت بالا در کنترل سرعت
قابلیت راه اندازی با گشتاور بالا
عمر طولانی با کیفیت بالا در قطعات استفاده شده
کارائی تضمین شده و حداقل 10 سال کارکرد مفید بدون نیاز به تعمیرات

مارک های معتبر اینورتر

برند اینورتر تکو

برند اینورتر تکو یکی دیگر از برندهای معتبر اینورتر است که در تایوان تاسیس شده است و امروزه توانسته محصولات خود را به صورت جهانی توزیع کند. دلیل این پیشرفت چشمگیر نیز به قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای اینورتر تک فاز و اینورتر سه فاز تکو مربوط می‌باشد. اینورتر تکو به دلیل اندازه کوچک خود، عضو رده‌ی بهترین مارک اینورتر برای کنترل از راه دور به شمار می‌آید. برخی مشخصات این برند شامل:

تغییر جهت چرخش موتور بدون نیاز به کنتاکتور
روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل منبع اصلی
کاهش ضربه‌های مکانیکی و در نتیجه افزایش عمر قسمت مکانیکی
جلوگیری از آسیب‌دیدن موتور در برابر افزایش ولتاژ
حذف اضافه ‌جریانِ (Overcurrent)

اینورتر LS

این برند از جمله برندهای معتبر اینورتر است که در این زمینه بسیار فعال عمل می‌کند. در برند LS هر کدام از مدل‌ها بسته به کاربرد مورد استفاده با علایم اختصاری خاصی نشان داده می‌شوند.

اینورتر LS مدل iE5 بهترین برند اینورتر با خصوصیت کاربری آسان است.
مدل iC5 جزو مارک‌های معتبر اینورتر با گشتاور بالا است.
مدل iG5A قدرتمند و دارای کنترل دور فرکانس
مدل iS5 بهترین مارک اینورتر برای کنترل دور فرکانس‌های دقیق است.
مدل iP5A اینورتر مخصوص پمپ و فن
مدل iV5 اینورتر با قابلیت Full flux vector control

بهترین برند اینورتر ایرانی

شرکت فنی و مهندسی سنا برق توان بهترین نمایندگی‌ خرید و فروش اینورتر ایرانی می باشد که در جهت طراحی، ساخت و تولید ادوات کنترل، نظارت و حفاظت از این محصولات تأسیس شده است. این شرکت در سال ۹۱ و با هدف ساخت نمونه داخلی درایو آسانسور و ارائه محصولی باکیفیت و قدرتمند با قیمتی مناسب‌تر نسبت به رقبای خود روی کار آمد. شرکت SBT با کسب موفقیت در زمینه تولید و عرضه درایو‌‌ آسانسوری، با هدف ارائه محصولی کارآمد در زمینه‌های مختلف، درایوهای دیگری را در رده‌های توانی مختلف در ۲ نوع گیربکس ‌دار (القائی) و درایو گیرلس (آهنربای دائم) تولید کرد.

اینورتر سنا برق توان

این محصولات در صنایع اتوماسیون، ماشین‌کاری، تهویه مطبوع، پمپ و فن، معدن، انرژی و غیره کاربردهای متنوعی را دارند. شرکت سنا برق توان با کسب تجربیات متعدد در تولید محصولات صنعتی اکنون توانایی ارائه محصولات خود به سایر کشورهای دنیا را به دست آورده و قدم مهمی را در راستای ارائه‌ محصولی ایرانی در بازارهای صنعتی جهانی برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *