مزیت های گیربکس ایلماز

مزیت های گیربکس ایلماز

نسل جدید گیربکس ایلماز که در این شرکت طراحی می گردد، دارای طراحی یک تکه است که دارای مزایایی همچون سطح سر و صدای پایین تر، استحکام بیشتر، کاهش نشت نفت و قدرت چرخ دنده ی بیشتری می باشد.

در این گیربکس و موتور گیربکس های جدید شرکت ایلماز، تمام یاتاقان ها برخلاف مدل‌های دیگر که در آن ها یاتاقان ها توسط محفظه های تقسیم شده پشتیبانی می شوند، توسط محفظه ی خود پشتیبانی شده و تمام محور هایشان نیز ، بر روی همان صفحه نصب شده ، ماشین کاری می شوند. این کار موجب افزایش دقت در تمام محورها می گردد.

هم چنین در سری جدید الکتروگیربکس ایلماز، تمام جعبه دنده ها دارای ارتفاع محور کمتری نسبت به مدل های قدیمی هستند. آن ها به صورت مدولار طراحی شده اند که امکان کار چرخ دنده های دوگانه را با حداقل تغییر ایجاد می کنند.

انواع گیربکس ایلماز

گیربکس ایلماز را می توان در انواع متفاوت و در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. به طور کلی الکتروگیربکس ایلماز را می توان با توجه به موقعیت شافت آن تقسیم بندی نمود. از جمله این تقسیم بندی ها می توان به گیربکس ایلماز حلزونی سری E، گیربکس ایلماز خورشیدی سری P، گیربکس ایلماز شافت مستقیم سری M و N، گیربکس ایلماز آویز سری D ، گیربکس ایلماز کرانویل سری K، گیربکس ایلماز صنعتی سری H، Y، B اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *