جایگزین گیربکس NMRV

جایگزین گیربکس NMRV

با توجه به تغییر نرخ دلار در ماه های اخیر، بسیاری از شرکت های ایرانی اقدام به ساخت گیربکس کتابی معادل با گیربکس چینی NMRV کرده اند. شرکت گیربکس سهند اصفهان یکی از شرکت‌های بزرگ ایرانی درزمینهٔ ساخت گیربکس صنعتی به شمار می‌رود. تولیدات سهند شامل انواع گیربکس حلزونی، گیربکس هلیکال و گیربکس کتابی جایگزین چینی است. علاوه بر سهند شرکت هایی مثل گیربکس شاکرین و گیربکس ترنج نیز در صدد ساخت گیربکس حلزونی کتابی معادل هستند.

پر مصرف ترین گیربکس حلزونی در ایران

گیربکس کتابی چینی که در ایران به گیربکس NMRV شهرت دارد را می توان پر مصرف ترین گیربکس در ایران نام گذاری کرد. استفاده از گیربکس حلزونی چینی با توجه به اینکه به صورت 90 درجه بوده و ترکیب زیبایی به لحاظ ظاهری دارد، رواج بالایی دارد. انواع نوار نقاله های سبک، بسیاری دستگاه های سبک و سنگین و بسیاری از مخلوط کن ها با گیربکس کتابی چینی کار می کنند. اما با توجه به افزایش قیمت ناگهانی گیربکس چینی، تمام صنعتگران تمایل دارند از گیربکس ایرانی جایگزین برای گیربکس چینی استفاده کنند.

گیربکس کتابی سهند

سهند اصفهان در سال‌های اخیر با تولید گیربکس مکعبی باکیفیت و کاملاً مشابه با گیربکس چینی، گامی بلند برای جایگزین کردن گیربکس ایرانی بجای گیربکس چینی برداشته است. البته در این مسیر مشکلاتی نیز سر راه شرکت سهند بوده، اما باتدبیر مدیران این شرکت برجسته، سهند موانع را برداشته و امروز در تولید گیربکس کتابی برای تمام ایران، یک‌قطب اساسی به شمار می‌رود.

از اواخر سال گذشته شرکت سهند با همکاری یک سرمایه گذار ایرانی در زمینه ساخت گیربکس گام های بلندی برداشته و با پوسته جدید و دستگاه های پیشرفته برای تولید گیربکس ، توانسته است جایگاه خوبی در ایران پیدا کند.

گیربکس بالابر سهند

بسیاری از بالابر سازان ایرانی گیربکس سهند را به‌عنوان یک برند شاخص در تولید گیربکس بالابری حلزونی می‌شناسند. گیربکس بهکار، گیربکس سهند و گیربکس روانکار برندهای گیربکس بالابر هستند که در شرکت سهند تولیدشده و به بازار عرضه می‌گردد. گیربکس حلزونی سهند امروزه یکی از پرکاربردترین انواع گیربکس بالابری در ایران به شمار می‌رود. تقریباً می‌توان گفت نیمی از گیربکس‌های بالابرهای ساختمانی در ایران از گیربکس بهکار و سهند استفاده می‌کنند.

گیربکس هلیکال سهند

شرکت سهند اصفهان به‌طور تخصصی برای گیربکس حلزونی شناخته‌شده است؛ اما به‌صورت سفارشی انواع گیربکس با دنده هلیکال را نیز تولید می‌کند. به‌عنوان‌مثال گیربکس پشت تراکتوری سهند یک گیربکس پرمصرف با دنده هلیکال است که بسیار پرطرفدار بوده و برای پمپ پشت تراکتوری استفاده می‌شود. علاوه بر این، شرکت سهند دور اصفهان این امکان را دارد که انواع گیربکس خاص هلیکال صنعتی را تولید و به بازار عرضه کند.

مزیت‌های گیربکس سهند

گیربکس سهند با پشتوانه قوی لوازم جانبی اعم از انواع دنده حلزونی، ماردون، پوسته، پایه و … می‌تواند به‌عنوان یک گزینه امن و مطمئن برای خرید کالای صنعتی به شمار رود. فروشگاه تکنو سعدی به‌عنوان نمایندگی رسمی گیربکس سهند، آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر و لوازم جانبی برای گیربکس سهند است.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *