بنیان‌گذار شرکت گیربکس ایلماز

بنیان‌گذار شرکت گیربکس ایلماز

مسعود ایلماز در سال ۱۹۳۲ در شهر آبانای استان قسطمونی ترکیه به عنوان سومین فرزند خانواده ایلماز به دنیا آمد. او کودکی سختی داشت که با جنگ جهانی دوم و مشکلات انقلاب صنعتی در سراسر ترکیه همراه شد. در طول این مدت او در کافه پدرش در آبانا کار می‌کرد. او پس از ترک مدرسه ابتدایی به استانبول سفر کرد تا یک حرفه جدید را بدون کسب اجازه از خانواده‌اش فرا بگیرد. او در سال‌های اول حضور خود در پایتخت ترکیه با چالش‌های زیادی مواجه شد. او که در یک انبار زیر یک کافه زندگی می‌کرد، به عنوان شاگرد یک استادکار یونانی کار می‌کرد.

او همیشه و با سختکوشی در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کارگاه خود بود و تلاش می‌کرد از استادان یاد بگیرد. در همین سال‌های چالش برانگیز ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه فرزند بود. همسر او از مصطفی ایلماز در طول زندگی خود حمایت‌های معنوی زیادی کرد و کارهای زیادی را برای فرزندان خود و برای ایلماز انجام داد.

شرکت‌های مجموعه
شرکت اصلی گیربکس ایلماز

شرکت اصلی گیربکس ایلماز که در سال 1958 توسط مسعود ایلماز تأسیس شد. این شرکت به سرعت و با کمک برنامه‌ریزی استراتژیک، نظم و افزایش کیفیت محصول، به بزرگترین تولیدکننده گیربکس در ترکیه تبدیل شد. امروزه شرکت گیربکس Yilmaz با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های صنعتی و علوم مهندسی، در بازارهای جهانی حضور دارد و توانسته رضایت و اعتماد بسیاری از صنایع و تولیدکنندگان صنعتی را جلب نماید.

شرکت بازرگانی، واردات و صادرات ایلماز

این شرکت که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد، مسئول واردات، صادرات، تدارکات، حمل و نقل پرسنل، تهیه غذا و ساخت‌وساز شرکت‌های گروه ایلماز است. از سال ۲۰۰۸، شرکت ایلماز فعالیت‌های ساخت خود را گسترش داده و ساختمان کارخانه شهر چرکس‌کوی را تکمیل کرده‌است. همچنین کارخانه سوم در اطراف استانبول درحال ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *