الکتروموتور ایرانی با کیفیت

الکتروموتور ایرانی با کیفیت

در سال حمایت از کالای ایرانی شاید برای شما هم سؤال باشد که چرا باید از الکتروموتور ایرانی استفاده کرد؟ آیا کیفیت الکتروموتور ایرانی با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند؟ الکتروموتور ایرانی در بین نمانام‌های الکتروموتور چینی چه جایگاهی دارد؟ آیا سیم‌پیچ در الکتروموتور ایرانی مس است یا آلومینیوم؟

این‌ها سؤالاتی است که در بین مشتریان تکنو سعدی بسیار سؤال می‌شود. در ادامه سعی بر این است که شما را با الکتروموتور ایرانی بیشتر آشنا کنیم.

در ماهای اخیر به علت افزایش قیمت دلار و ارز این تصور ایجادشده است که استفاده از الکتروموتورهای خارجی با توجه به این افزایش قیمت غیرمعقول بوده و استفاده از این نوع الکتروموتور نمی‌تواند تقاضای بازار را جوابگو باشد از طرفی الکتروموتور باکیفیت ایرانی نظیر الکتروموتور الکتروژن، الکتروموتور موتوژن و الکتروموتور جمکو دست به تولید الکتروموتورهای جدید با 55IP زده‌اند.

IP در الکتروموتور چیست؟

در حقیقت درجه حفاظت هر الکتروموتور نسبت به گردوغبار و پاشش آب با IP مشخص می‌شود و در ایران عموماً الکتروموتور های 54 IP و 55 IP موجود هستند، لذا استفاده از الکتروموتور ایرانی ، نظیر الکتروموتور الکتروژن با توجه به کیفیت بالای این الکتروموتور در قابل الکتروموتور چینی بسیار توصیه می‌شود،  و امروزه الکتروموتور چینی با توجه به نرخ ارز بسیار گران‌قیمت بوده و نسبت به کیفیت ارائه‌شده اصلاً صرفه اقتصادی ندارد.

در بسیاری از کارخانه‌های تولید الکتروگیربکس نیز از الکتروموتور ایرانی استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال شرکت گیربکس شریف از الکتروموتور موتوژن تبریز بر روی گیربکس خود استفاده می‌نماید و این مهم باعث شده تا گیربکس شریف به‌عنوان یک برند محبوب در ایران شناخته شود.

برای مشاوره خرید الکتروموتور موتوژن و الکتروموتور الکتروژن می‌توانید با کارشناسان فروش در سایت تکنو سعدی در تماس باشید. در سایت تکنو سعدی سعی بر این است که با مشاوره رایگان برای خرید الکتروموتور، مشتریان را به بهترین شکل راهنمایی کند.

خاطرنشان می‌کند که الکتروموتور موتوژن در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود و الکتروموتور موتوژن تک فاز تا سه اسب و الکتروموتور موتوژن سه فاز در دودسته پوسته آلومینیوم و پوسته چدن تا 355 کیلووات تولید می‌شود. سیم پیچ در هر سه نشان تجاری ایرانی از نوع سیم پیچ مسی است.

الکتروموتور الکتروژن در نوع سه فاز 18.5 کیلووات و در نوع تک فاز در حال حاضر فقط 3 اسب 1400 دور را تولید می‌کند. همچنین الکتروژن از 25 تا 60 اسب 1400 دور را با پوسته چدن تولید و به بازار عرضه کرده است.

پوسته دینام الکتروژن بسیار شبیه به الکتروموتور زیمنس است و از این لحاظ می‌تواند جایگزین مناسبی برای الکتروموتور زیمنس به شمار آید.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *