کنتور آب Wlکشاورزی

کنتور آب Wlکشاورزی؛ یکی از پیشرفته‌ترین کنتور آب کشاورزی می‌باشد، که به صورت خودکار و الکترونیکی دبی سیال را ولتاژ شماری می‌کند و نیز به دلیل دقت بالا در اندازه گیری که دارد، در زمره  متداولترین و مدرن‌ترین کنتور آب بشمار می‌آید.

این کنتور، با توجه به مشخصات فنی برای مکش سیال و نصب بر روی چاه‌های عمیق زیرزمینی در صنعت و حرفه کشاورزی طراحی شده‌است‌.

این کنتور‌ها؛ از دو بخش دیتالاگر و مکانیکی تشکیل شده‌اند، که در بخش اول کنتور موجود از ولتمنwl م می‌باشد که دارای توربین‌های مجهز و  منحصر به فردی هستند، که به صورت عمودی در بالای بدنه کنتور نصب گردیده است، بدین سان توربین‌ها تماس کمتری با مایع عبوری برقرار کرده است. لازم به ذکر است بیان نماییم؛ این نوع کنتور‌ها عملکرد بالایی در جهت عبور ذرات ریز و درشت سیالات آب‌ها دارای ماسه‌دهی هستند دارند.

نکات مهمی در خصوص این نوع کنتور‌ها قابل ذکر می‌باشد، سپس با ما همراه باشید.

ویژگی کنتور آب ولتمنWl

این نوع کنتور‌های کشاورزی؛  به دلیل عملکرد بالا در اندازه‌گیری و نیز  ویژگی‌ها‌ی منحصر به فردی که دارند، یکی از متداولترین و مدرن‌ترین کنتور‌های موجود در عرصه بازار می‌باشند، که در موارد ذیل به ذکر آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • این نوع کنتور‌ها؛ در جهت مکانیزم و ولتاژ شماری به صورت اعدادی دبی سیالات چاه‌های عمیق مورد استفاده در صنعت و کشاورزی طراحی شده‌اند.
  • مناسب اندازه‌گیری دبی سیالات که حاوی ذرات مضر و سنگین نظیر آب‌های کشاورزی و غیره هستند؛ می‌باشد.
  • این نوع کنتور‌ها؛ به دلیل سرعت و عملکرد بالایی که دارند، برترین نوع کنتور در جهت اندازه گیری دبی آب‌های تازه با نوسان کم می‌باشند. در ضمن این نوع کنتور با این نوع درصد ولتمن به دلیل  سرعت و بازدهی بالایی که دارند در جهت اندازه گیری دبی سیالات چاه‌های که عملکرد مناسب و کافی ندارند، بسیار متناسب می‌باشد.
  • به دلیل قیمت مناسب و عملکرد بالا در طرفدار بوده‌اند و نیز بسیار پر کاربرد هستند.
  • دارای توربین‌های منحصر به فردی با مکانیزم بالا می‌باشد، که ذرات سنگین و مضر سیالات کمترین سطح درگیری با این نوع کنتور‌ها را دارند.
  • داری سیستم‌های هوشمند الکترونیکی و مکانیکی می‌باشند.
  • این کنتور‌ها؛ به دلیل وجود کانتر‌های مکانیکی نسبت به کنتور‌های مغناطیسی در جهت اندازه گیری دبی آب‌های چاه بسیار دقیق می‌باشند.
  • این کنتور دارای قابلیت چرخش ۳۶۰درجه جهت اندازه گیری و ولتاژ شماری دبی سیال آب می‌باشد.
  • مقاوم سازی بالا در جهت سایش و نفوذ ذرات سنگین و گل آلود.
  • به صورت عمودی و افقی قابل نصب در چاه‌های آب‌های زیر زمینی می‌باشد.
  • عمر طولانی باتری‌های داخلی و تضمین تعویض آنها.

نکات مهم در خصوص کنتور‌های نیمه هوشمند کشاورزی

  • کنتور آب Wlکشاورزی
  • این کنتور‌های؛ در سطح بالا و در قسمت بالایی بدنه‌ی کنتور نصب گردیده است، به دلیل اینکه این کنتور‌ها به دلیل داشتن توربین‌های مجهز و منحصر به فرد سبب جلوگیری از ورود ذرات سنگین و گل آلود سیالات چاه‌ها می‌شوند. شایان به ذکر است به دلیل عملکرد بالا این کنتور‌ها در جهت اندازه گیری دبی سیالات کثیف و گل آلود برای پیشگیری از ورود ذرات قبل از کنتور در جهت تصفیه از صافی بهره بگیرید.
  • طول عمر باتری‌های داخلی با تضمین عملکرد بالا ۱۶ ساله می‌باشد. در ضمن باتری‌های موجود در این نوع کنتور‌ها قابل تعویض می‌باشند، بدین سان این کنتور‌ها مقرون به صرفه می‌باشند.
  • طراحی این نوع کنتور‌ها به صورت lp69م می‌باشد، بدین معنا از مقاوم سازی و حفاظت بالایی در جهت نفوذ و ورود ذرات به سطح بالایی کنتور برخوردار می‌باشند.

استفاده از کنتورwl چه مزایایی دارد؟

در سال‌های اخیر به دلیل استفاده بی رویه کشاورزان و صاحبان صنعت  از چاه‌های عمیق با کمبود آب در جهت تامین آب‌های مزارع و حرفه صنعت مواجه هستم، که بزرگترین معظلات برای کشاورزان و صاحبان صنعت می‌باشد، بنابراین با استفاده از کنتور‌های آب می‌توان در جهت بهینه سازی از سیال چاه‌ها بهره گرفت. در ضمن این نوع کنتور قابلیت رویت میزان برق مصرفی را دارند.

نا گفته نماند؛ برترین گزینه برای شناسایی و تعادل آب‌های مصرفی از چاه‌های عمیق و زیر زمینی می‌باشد، که سبب مدیریت و کنترل میزان آب مصرفی در ماه‌ها و سال‌های پر مصرف می‌باشد.

کلام آخر

این کنتور‌های هوشمند؛ به دلیل دقت در اندازه گیری دبی سیالات چاه برترین گزینه جهت کنترل آب و برق مصرفی می‌باشد، بنابراین به کشاورزان و صاحب صنعت توصیه می‌شود، جهت جلوگیری از مصرف بی رویه و نیز کنترل و مدیریت آب‌های مصرفی از کنتور های هوشمندwl بهره بگیرند، که امروز در عرصه بازار بسیار پر طرفدار هستند که در تمامی فروشگاه به خصوص فروشگاه معتبر ارس رود قابل ارائه می‌باشند.

 

 

 

 

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *