آشنایی با شرکت پنتاکس | تشخیص پمپ پنتاکس اصل

آشنایی با شرکت پنتاکس | تشخیص پمپ پنتاکس اصل

شرکت پنتاکس :

شرکت پنتاکس از جمله بزرگترین طراحان و تولید کنندگان پمپ آب و محصولات مشابه در دنیاست که در ایتالیا مشغول به فعالیت می باشد . بخش عمده محصولات این شرکت در حوزه تجهیزات مدیریت آب و دیگر سیالات است . در سال 1990 شرکت پمپ پنتاکس از ادغام دو شرکت ZETABASE  و ELETTROMACایجاد شد و توجه جدی برای ارائه و تولید محصولات قابل رقابت با سایر تولیدکنندگان ، وارد بازار شد. طی چندین سال رقابت و نوآوری در محصولات امروزه شرکت پنتاکس از معتبر ترین تولید کنندگان این صنعت است و محصولات خود را حتی به شرق آسیا و آمریکا هم صادر می کند . رشد روز افزون مصرف کنندگان این برند در ایتالیا و سایر نقاط دنیا نشان دهنده موفقیت سیاست شرکت دارد و دلیل عمده این موفقیت پنتاکس توجه ویژه به به کیفیت محصولات است . این شرکت اهمیت زیادی برای عملکرد و قابلیت اطمیان محصولات قائل است.

محصولات پنتاکس در ایران :

سابقه حضور این برند در ایران نیز بالاست و خدمات پس از فروش را با کیفیتی مثال زدنی به مشتریان ارائه می کند .   واحد کنترل کیفیت با سخت گیری بسیار بالا و تست های مختلف در محیط های خورنده و مشکل زای دیگر رکن اصلی تولید با کیفیت این شرکت است .
برند پنتاکس

شرکت پنتاکس

برای خرید محصولات پنتاکس و استفاده از خدمات پس از فروش بی نظیر این شرکت بهتر است به نمایندگی های مجاز در این بازار مراجعه نمایید .

شرکت ارس رود نماینده فروش شرکت پنتاکس :

تولیدات پمپ های پنتاکس درانواع مختلف محیطی، خودمکش، سانتریفیوژ، طبقاتی، کف کش و لجن کش  زمینه های استفاده : مصارف خانگی جهت افزایش فشار آب سرد و گرم در آپارتمان ها (پمپ آب خانگی) مصارف باغبانی ، کشاورزی ، آبیاری و تخلیه آب مخازن و استخرها صنایع ساختمانی و عمرانی ،بهداشتی و غذایی انتقال مایعات فرار و سوخت سیستم های تحت فشار سیستم های گرمایش و سرمایش تصفیه آب ، سیستم های اطفا حریق و سیستم های شستشو سیستمهای فاضلاب خانگی و صنعتی و مایعات ناخالص
شرکت ارس رود : نمایندگی انحصاری دستگاه های تصفیه آب LUCID WATER تایوان در ایران طراحی و تولید کننده سیستم های تصفیه آب در ظرفیت های نیمه صنعتی و صنعتی و دریایی تولید کننده کف کش و لجن کش های تکفاز آبار پمپ در ایران نماینده فروش پمپ های pentax/lowera/grandfus طراحی پمپ های پیستونی و فشار بالا جهت کارواش و سمپاش و… نماینده فروش پمپ های lucky pro چین نماینده فروش پمپ های زمینی و سانتر فیوژ جهت آبرسانی نماینده فروش الکتروموتور و گیربکس های VEM/SEVER/ABB/GEN/PM برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات برند لوارا و آشنایی با الکترو موتور مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *