آشنایی با برند لوارا lowara | تعمیرات و قیمت پمپ لوارا

آشنایی با برند لوارا lowara | تعمیرات و قیمت پمپ لوارا

 برند لوارا :

قبل از معرفی برند لوارا بهتر است کمی درباره شرکت های هولدیگ آن صحبت کنیم . کمپانی Xylem یک طراح و سازنده فناوری بزرگ آمریکایی در زمینه آب و سیالات است که خریداران را در سراسر جهان قادر به نقل و انتقال ، بهبود، آزمایش و استفاده موثر از آب در محیط های عمومی، مسکونی، تجاری، کشاورزی و صنعتی می کند. این شرکت فعالیت خود را در بیش از 150 کشور گسترده است . و در سال 2011 با جدا شدن از بخش های دیگر شرکت مادر ، به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع پمپ و کفکش گسترش داده است .

برند لوارا و پروژه های بزرگ :

این شرکت امروزه سهم بزرگی در پروژه های بزرگ تحقیقاتی و عملیاتی در حوزه آب دارد و از شناخته شده ترین برند های تولیدی این صنعت است . تجهیزات و خدمات ارائه شده برای پروژه های زیر بنایی آب و فاضلاب با مجموعه ای از محصولات و خدمات مربوط به سیکل آب، از جمع آوری، توزیع و استفاده تا بازگشت آب به محیط زیست است. این کمپانی فعالیت خود را در سه بخش زیرساخت های آب ، سنسوس و چرخه بازیافت طبفه بندی کرده است . زیرساخت آب متمرکز بر نقل و انتقال ، آزمایشات سلامتی و توزیع آب بهداشتی در اشل های بزرگ است . ارائه بخش بزرگی از محصولات شرکت نظیر پمپ ها کفکش ها ، فیلتر ها و سیستم های نمونه برداری آنلاین در خطوط لوله و مخازن این شرکت را در دسته بزرگترین فعالات در حوزه زیرساخت آب جای داده است . محصولات بخش سنسوس با هدف اتوماسیون شبکه های زیرساخت توزیع و یا پسماند طراحی شده و تکامل یافته اند . این محصولات شامل سنسور ها و اندازه گیر ها، عملگر ها و نمونه بردار ها و شمارنده های دیجیتالی اند و امکان هرگونه نظارت از راه دور و عکس العمل آنی را در شبکه های آب رسانی و یا جمع آوری پسماند میسر می کنند . این شرکت پیشرو در حوزه آب همچنین به حداقل کردن مصرف انرژی در چرخه های آب اهمیت ویژه ای داده و در این زمینه سعی دارد تجهیزات خود را در بهترین راندمان الکتریکی روانه بازار کند .

خدمات پس از فروش برند لوارا :

برند لوارا Lowaraبخشی از واحد تولید پمپ این شرکت است که در چندین کشور دارای شعبه و کارخانه تولید پمپ است یکی از این کشور ها کشور ایتالیا است که عمده پمپ های برند لوارا در ایران ساخت ایتالیا هستند . خدمات پس از فروش برند لوارا در ایران کیفیت خوبی دارد و قطعات یدکی به میزان کافی در بازار موجود است .
شرکت ارس رود : نمایندگی انحصاری دستگاه های تصفیه آب LUCID WATER تایوان در ایران طراحی و تولید کننده سیستم های تصفیه آب در ظرفیت های نیمه صنعتی و صنعتی و دریایی تولید کننده کف کش و لجن کش های تکفاز آبار پمپ در ایران نماینده فروش پمپ های pentax/lowera/grandfus طراحی پمپ های پیستونی و فشار بالا جهت کارواش و سمپاش و… نماینده فروش پمپ های lucky pro چین نماینده فروش پمپ های زمینی و سانتر فیوژ جهت آبرسانی نماینده فروش الکتروموتور و گیربکس های VEM/SEVER/ABB/GEN/PM   برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات برند برند پنتاکس و پمپ کف کش مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *