دستگاه های تصفیه آب، اسمز معکوس RO و آب شیرین کن

دستگاه های تصفیه آب، اسمز معکوس RO و آب شیرین کن

دستگاه های تصفیه آب :

دستگاه های تصفیه آب در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند . در این مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت تمامی اجزا و قطعات دستگاه های تصفیه آب، اسمز معکوس RO و آب شیرین کن برند لوسید واتر (اعم از بدنه، محفظه ها، فیلترها، اتصالات، شیلنگ ها و …) از با كیفیت ترین، مرغوب ترین و بهداشتی ترین نوع انتخاب شده اند. مواد اولیه تشکیل دهنده بدنه دستگاهها و فیلترها از نوع Food Grade هستند که مناسب جهت مصارف خوراکی می باشند. فیلترهای دستگاه کاملا بهداشتی و استریل و دارای تاییدیه های جهانی بهداشت نظیر NSF و FDA می باشند. برند لوسید واتر برای بدست آوردن اندكی سود، هرگز كیفیت محصول و سلامتی مشتری خود را قربانی نمی كند.

فیلتر های مختلف در دستگاه های تصفیه آب :

فیلتر های كربن استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب، اسمز معکوس RO و آب شیرین کن برند لوسید واتر از نوع coconut shell carbon می باشند. این كربن ها از پوست نارگیل تهیه می شوند و جزء مرغوب ترین انواع كربن هستند. این فیلتر ها در محیط های استریل شده و بهداشتی تولید می شوند. این درحالی است كه گروهی از تولید كنندگان از انواع ارزان تر كربن (مانند زغالسنگ) در فیلتر های خود استفاده می كنند كه می تواند حاوی فلزات سنگین، آرسنیك و … باشد. قطعات و تجهیزات استفاده شده در  اسمز معکوس RO و آب شیرین کنبرند لوسید واتر بسیاری از محدودیت ها و مشكلات متداول در سایر نمونه های موجود در بازار را مرتفع كرده است. بعنوان مثال استفاده از شیر برقی (solenoid valve) در دستگاه ها به جای استفاده از چهارراه تقسیم(auto shot off valve) ، باعث شده است كه مشكل جاری بودن مداوم پساب دستگاه برطرف گردد. لازم به ذكر است كه این مشكل در سایر دستگاه های موجود در بازار معمولا در اثر استهلاك سریع چهارراه تقسیم اتفاق می افتد. استفاده از محفظه های مجهز به دو واشر لاستیکی ( به جای یک واشر ) کــــــه اصطـــــــلاحـــــــــا به Double O-Ring مشهور هستند مشکل نشتی آب در محفظه ها را برطرف کرده است.  
دستگاه های تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب

استفاده از اتصالات سریع (Quick Connect) به جای اتصلات مهره ای (JC) متداول در بازار، باعث بالارفتن عمر اتصالات، عدم نشت آب و سهولت در برقراری اتصالات شده است. یكی دیگر از مزایای  اسمز معکوس RO و آب شیرین کن برند آکواجوی نسبت به سایر برند های بازار، تنوع در طراحی محصول است. بسیاری از مدل های برند لوسید واتر ، دارای طراحی منحصر به فرد و زیبا هستند كه در بازار بدون رقیب است. آخرین مزیت  اسمز معکوس RO و آب شیرین کن برند لوسید واتر نسبت به سایر برندهای موجود در بازار، عرضه و پشتیبانی این محصول توسط یك شركت معتبر، متخصص و منسجم (شركت ارس رود) می باشد. ضمانت یک ساله برند لوسید واتر از طرف این شركت نمونه بارز یك «گارانتی واقعی» است که به صورت اینترنتی انجام میشود.. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه زمان تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب مراجعه نمایید.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *